Hallo. We hebben nieuws voor je verzameld waar je blij van wordt! Guerrilla Marketing, bizarre advertenties, beroemde logo’s en creatieve billboards.

    Loading posts...
  • We love Guerrilla Marketing

    We zijn een groot liefhebber van Guerrilla Marketing. Kijk maar eens goed om je heen en dan zul je ontdekken dat alledaagse objecten worden ingezet voor reclame. Zo kun je dus met een goede portie creativiteit en soms zelfs met een beperkt budget, toch je potentiële klant raken! Cor Hospes heeft een tijdje geleden hier een…

  • Creatieve billboards

    Billboards die langs de snelweg geplaatst staan bereiken een grote doelgroep, dat staat vast. Wanneer je dan ook nog op een creatieve manier adverteert, dan heb je wel de garantie dat een grote groep mensen jouw advertentie ziet en zal onthouden!

  • verpakking1_Cocoswater_Bureau-snor.jpg

    Verpakkingen met een funfactor

    Innocent drinks Buiten het geintje aan de onderkant van de verpakking staat er op de zijkant ook nog de zin ‘schudden voor gebruik, niet tijdens.’ Dit is gekomen door Jon! Jon, was namelijk niet helemaal scherp op een ochtend, opent zijn smoothie en schudt hem vervolgens, in plaats van andersom. Sindsdien staat er deze zin op…

  • Beroemde logo’s ( met een extra betekenis!)

    De meest bekende logo’s heb je waarschijnlijk al honderden keren gezien, maar heb je ooit wel eens heeeeel goed gekeken? Van welke logo’s ken jij de verborgen boodschap?   Toyota: Het logo van Toyota bestaat uit alle letters van de naam TOYOTA Toblerone: De populaire chocoladerepen van Toblerone, bestaande uit driehoeken partjes, worden gemaakt in…

  • Bizarre advertenties

    Bizarre advertenties die je vroeger heel normaal vond .. nou ja, bijna dan. [Bron Kakhiel]

  • luie-poster2.jpg

    De meest luie poster ever!

    Need to say more…